25 Ocak 2009 Pazar

TRT Arsiv Serisi - Zeki Muren'den Secmeler

Album Bilgileri:
Türü:Türk Sanat
Dili:Türkçe
Üretici:Ulus Müzik
Yayin Tarihi:
24/01/2009

Album Sarkilari


Zeki Muren - Ay Dogar Sini Sini.mp3
Zeki Muren - Benden Ayrilsan Da Gönlum Sendedir.mp3
Zeki Muren - Bir Gönlume Bir Hali Perisanima Baktim.mp3
Zeki Muren - Bir Gun Gelecek Sende Beni Anlayacaksin.mp3
Zeki Muren - Bir Yaz Yagmuru Gibi Geciverdi Askimiz.mp3
Zeki Muren - Canandan Uzak Kaldi Gönul.mp3
Zeki Muren - Cubugum Yok Yol Ustune Uzatam.mp3
Zeki Muren - Dile Dustum Senin Yuzunden Yine.mp3
Zeki Muren - Entarisi Ala Benziyor.mp3
Zeki Muren - Hicaz Pesrev.mp3
Zeki Muren - Husranla Gönul Hep Inler.mp3
Zeki Muren - Kalbimdeki Tek Hatiranin Rengi Solarken.mp3
Zeki Muren - Keman Taksimi (Sadi Isilay).mp3
Zeki Muren - Keman Taksimi (Sadi Isilay) (2).mp3
Zeki Muren - Kimseler Gelemz Sende Beni Anlayacaksin.mp3
Zeki Muren - Nesem Emelim Ruh-I Hazinim Zedelendi.mp3
Zeki Muren - Sen Beni Bir Buseye Ettin Feda.mp3
Zeki Muren - Seni Sevdim Pek Cok Sevdim.mp3
Zeki Muren - Sevdayi Ruhun Ask Eline Son Seferimdir.mp3
Zeki Muren - Ud Taksimi (Rustu Erinc).mp3
Zeki Muren - Viyolonsel Taksimi (Vecdi Seyhun).mp3
Zeki Muren - Yayli Tanbur Taksimi (Ercument Batanay).mp3
Zeki Muren - Yine Bir Gulnihal Aldi Bu Gönlumu.mp3

Albüm Kodu: MPEG 1 Layer III
Albüm Modu: Joint Stereo
Samplerate: 44100 MHZ
VBR Degeri: VBR
Albüm Süre: 01:08:31
Albüm Boyut: 59,97 MB
Albüm Sarki: 23
Albüm Format: mp3
Albüm Kalite: 121 KBits


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder