4 Ocak 2009 Pazar

100 Turkce POP - 7 CD

Türkce Pop - CD 1:

Ajda Pekkan - Aldatma
Alpay - Eylülde Gel
Burak Kut - Yalan Oldu
Emre Altug - Senin Tenin Senin Kokun
Ferhat Göcer - Gidemem
Gökhan Özen - Her Yerde Biraz Sen Varsin
Ilhan Sesen - Bu Sabah Sevincle Uyan
Kenan Dogulu - Bas Harfi Ben
MFÖ - Gözyaslarimizi Bitti Mi Sandin
Mirkelam - Martilar Sarkilar Vicdansiz
Nazan Öncel & Tarkan - Nereye Böyle
Sefarad - Ne Farkeder
Sezen Aksu - Gidiyorum
Teoman - Bazi Yalanlar
Yeni Türkü - Bir Masal Anlat Baba
Yüksek Sadakat - Döneceksin Diye Söz Ver
Zeynep Casalini - Dokunma Bana


T�rkce Pop - CD 2:

Aslizen Yentu - Ali
Ayten Alpman - Sen Benim Sarkilarimsin
Burak Kut & Ajda Pekkan - D�sman Olma Pisman Olma
Emel M�ft�oglu - Altin Kafes
Eylem - Miz Miz
Ferhat G�cer - Cennet
Funda - Affetmem
Hande Yener - Yalanin Batsin
Kenan Dogulu - R�zgar
Rezzan Y�cel - Bu Gece
Sefarad - Osman Aga
Sezen Aksu - Sari Odalar
Ugur Akdora - Hayirdir Insallah
Yeliz - D�n Ne Olur
Yesim Salkim - Yuvarlanan Taslar


T�rkce Pop - CD 3:

Ajda Pekkan - Cool Kadin
Burak Kut - Komple
Demir Demirkan - Zaferlerim
Emel M�ft�oglu - Eglenilecek K�zlarVar
Eylem - Aman
Ferhat G�cer - Isyan
Ilhan Sesen - Dertli
Kenan Dogulu - Cakkidi
MF� - Ne Bileyim Ben
Mirkelam - Bir Fotograf CekiLebilirmiyiz
Nil Karaibrahimgil - Pirlanta
Sefarad - Bodrum
Sertap Erener - Ask �lmez Biz Oluruz
Sezen Aksu - Farkindayim
Y�ksek Sadakat - Belki �zerimizden Kus Gecer
Zeynep Casalini - Dokunma Bana


T�rkce Pop - CD 4:

Ajda Pekkan - Yok Ki
Asli G�ng�r & Ferhat G�cer - Kalp Kalbe Karsi
Burak Kut - Tatili Bosver
Kenan Dogulu - Askim Askim
Sefarad - Aman Aman
Sezen Aksu - Seni Kimler Aldi
Yeliz - Agla Kalbim


T�rkce Pop - CD 5:

Beng� - Gel Gel
Burcu G�nes - Ay Sahit
Emre Altug - Ibret-i Alem
Enbe Orkestrasi - Sev Kardesim
Ferhat G�cer - D�n Diyemedim
Gece Yolculari - Unut Beni
G�ksel - Arka Bahcemde
Hande Yener - Acele Etme
Kenan Dogulu - G�zeller Icinden
Meyra - Efendim
Mirkelam - Ask Garibi
M�fide Inselel - Bunaldim
Nilg�l - Pervane
Sefarad - Ben Seni Severim
�mit Sayin - Kirilgan


T�rkce Pop - CD 6:

Ajda Pekkan - Vitrin
Ferhat G�cer - Yastayim
Funda Arar - Gecse de Yillar
G�khan �zen - Sana Yine Muhtacim
Hande Yener - Insanlar Cok
Kenan Dogulu - Unutarak Kurtuluyorum
Levent Y�ksel - Beni Unutma
MF� - Sari Laleler
Nil Karaibrahimgil - Gitme Yoksa
Sezen Aksu - Tebdil-I Mekan
Tarkan - G�l�mse Kaderine
Yalin - K�c�g�m
Yesim Salkim - Erguvan
Y�ksek Sadakat - Belki Uzerimizden Kus Gecer
Zeynep Casalini - Dokunma Bana
Zeynep Dizdar- Zehir Gibi


T�rkce Pop - CD 7:

Baha - Yapayalnizim
Baris Akarsu - Gel G�r Beni Ask Nayledi
Burcu G�nes - Uyan
G�khan �zen - Dayanamam
Haluk Levent - Cemberimde G�l Oya
Hande Yener - Aci Veriyor
Ilhan Sesen - Neler Oluyor Bize
Korhan - Yalanci Nisan
Kutsi - Sana Ne
Lara - Ada Sahilerinde Bekliyorum
Mirkelam - Unutulmaz
N�khet Duru - Yine Ciktim Yollara
Sefarad - Osman Aga
Sezen Aksu - Sarki S�ylemek Lazim
Tan - Asla
Volkan Konak - Dido

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder