13 Şubat 2009 Cuma

TRT Arsiv Serisi - Safiye Ayla dan Secmeler 2009


01. Safiye Ayla - Sehnaz Pesrevi
02. Safiye Ayla - Didem Yüzüne Nazir Nazir Yüzüne Didem
03. Safiye Ayla - Firsat Bulsam Yare Varsam
04. Safiye Ayla - Gönül Durmaz Su Gibi Caglar
05. Safiye Ayla - Vardim Ki Yurdumdan Ayag Görmüş
06. Safiye Ayla - Kanun Taksimi
07. Safiye Ayla - Afveyle Sucum Ey Gül-i Ter Basim Kakma
08. Safiye Ayla - Demem Cana Beni Yad Et
09. Safiye Ayla - Pencereden Kuc Uctu Yandi Yürek Tutustu
10. Safiye Ayla - Klarnet Taksimi
11. Safiye Ayla - Mani Oluyor Halimi Takrire Hicabim
12. Safiye Ayla - Keman Taksimi II
13. Safiye Ayla - Sevdi Gönlüm Ey Melek Sima Seni
14. Safiye Ayla - Andikca Gecen Günleri Hasretle Derinden
15. Safiye Ayla - Hasretle Bu Seb Gah Uyudum Gah Uyandim
16. Safiye Ayla - Havada Bulut Yok Bu Ne Dumandir
17. Safiye Ayla - Gemim Gidiyor Bastan Yelkenleri Kumastan
18. Safiye Ayla - Keman Taksimi
19. Safiye Ayla - Gidelim Gökksuya Bir Alem-i Ab Eyleyelim
20. Safiye Ayla - Muntazir Tesrifine Hazir Kayik
21. Safiye Ayla - Bir Dalda Iki Kiraz Biri Al Biri Beyaz
22. Safiye Ayla - Aksaraydan Gecer Iken Cevirdiler Yolumu
23. Safiye Ayla - Karakolda Ayna Var
24. Safiye Ayla - Derdim Dilber Yanaklarin Kizarmis
25. Safiye Ayla - Aysem Aysem Mor Meneksem


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder